minikbaykus 3melekannesiii ilk bas bende seviniyordum canım. Hiç bir oyuncağı ağzıyla tanımadi. Ama yiyecekleri ve biberonunu da götürmüyor artik endişeleniyor insan
minikbaykus 3melekannesiii sorun değilde cevredekiler gari bakıyor.. eline bişey verince boş boş bakıyor. Geçen çubuk krekeri öğrensin diye ağzına tuttum bıraktım boğazını aldı. Ödüm koptu
3melekannesiii minikbaykus yaaaa evet su cevre olmasa ne güzel olcak demi banada herşeyi agzına sokuyo bak bunuda verelim bunuda sokar diye dalga geciyolar
ElifkonunAnnesi [silindi] yok hala devam sütü,çorba tarzı şeyler yiyor yediği en katı şey bazen peynir, bi de çorbanın içine doğradığım ekmek 🤷🏼♀️ 15 aylık ama prematüre benim cadı, 13 buçuk sayılıyor doktorumuz da normal diyor 🙄
[silindi] ElifkonunAnnesi Aynıyız benimdr oğlum prematüre 33 haftalık doğdu. Ekmek içini çorbada benimde oğlum yiyor. Ama ötesi yok. Mamayıda bıraktı içmiyor.
ElifkonunAnnesi [silindi] bütün gün çorba içince de insan üzülüyor 😔 15 aylık olduk, 9-10 ayından beri 8 kiloda takıldı kaldı kızım ama doktora göre sıkıntı yok 🤷🏼♀️ boyu uzadıkça gözüme daha da zayıf görünüyor, sanki gözümün önünde eriyip gidiyormuş gibi geliyor üzülüyorum çok 😢
Emel12 [silindi] resmen benim oğlumu anlatmisiniz 12 aylik aynı asla ağzına bisey götürmüyor pütürlü yemiyor özeniyorum ağzına götüren çocukları
MuhammedAmine Huris Benim oğlum da 25. Ay için de hala her şey ağzında nasıl üzülüyorum bu duruma çünkü her an her şey temiz olamıyor . MaşAllah dilinizdeki ısırın ne güzel işte
[silindi] ElifkonunAnnesi Evet oğlum 20 aylık olmak üzere 12 aylıkdan beri 11 kilo. 8 aydır gram almadı. Sadece boyu uzuyor, boy uzadıkcada daha zayıf duruyor gözüme. Kilosunu çok takmıyorum ama pütürlü hala yiyemesi beni çok üzüyor. 2 yaşına giricek nerdeyse. Doktorumuza göre sorun yok boyuda kilosuda iyi diyor.
ElifkonunAnnesi [silindi] doktorlar bilir iyi hoş da biz de anne olarak üzülüyoruz ya 😔 Allah yavrularımızı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏