minikbaykus Hayır hiç götürmüyor. Doğduğundan beri her ay düzenli takip edildiğimiz bir doktorumuz var. 12 aylıkken 11 kiloydu şuan 20 aylık olmak üzere hala 11 kilo. Alma da yok kilo kaybıda yok. Doktorumuzda kilosunun normal olduğunu söylüyor. Zorlamamam gerekdiğini sölüyor bu sefer iyice yemeği reddetmeye başlar diyor hep nasıl yiyorsa öle ver zamanla alışıcak illaki diyor. Bunun haricinde 3 ayrı doktora gittik devlette hep aynı şeyleri söylüyor eline ver, önüne koy alışır. Oysaki ben bunu ek gıdaya geçtiğimizden beri yapıyorum. Asla yemiyor yere arıyor direk. Biraz pütürlü ben hazırlasam hemen öğürüp kusuyor. Asla pütürlü yemiyor, hep blendır muhallebi tarzı şeyler. Makarna, pilav, köfte, kek, poğaça tadı bilmez asla. Yemek seçeneğimizde kısıtlı hep aynı şeyleri yiyor. Araştırmakdan okumakdan denemekden çok yoruldum. Son çare yaza kadar yine alışamazsa terapiye götürücem.