prenses3509 Aysen58 durumunuzu anlatacaksınız doğum iznim bitiyor devlet ödeneğinden yararlanmak ıcın ücretsiz izin kullanmak istiyorum diye muhasebenız o şekilde giriş yapıyor
Singlemom Zeynepgkc ben kısa çalışma Ödeneğinden yararlanmıştım şimdi ücretsize çıkardılar yatar mı acaba bilmem size bile yatmamış daha
Zeynepgkc Singlemom nakdi destek olarak belirtilmesi gerekmiyormuş sanırım ücretsiz izin nedeninin banada belirttik bi sıkıntı yok dediler ama hala yatmadı ☹️
Aysen58 prenses3509 aa öyle mi benim geç kalmış demekki benim ücretsiz izinim ağustosta başladı şimdi giriş yapılmaz herhalde
Bgmkr prenses3509 merhaba ben de bı şey sorcaktim bı ay oldu ücretsiz izne ayrılalı şimdi bildirsem yararlanabilir miyim bundan
prenses3509 Aysen58 bence yınede bir görüşün derım sorun olacagını sanmıyorum sonradan toplu olarak yatırılıyor ücret
prenses3509 Zeynepgkc ben çalıştığım yerın muhasebesı ıle görüştüm 9 ile 11 i arası yatacak dedıler bekleyelım bakalım
Flowers Zeynepgkc Bende nakdi destek alıyordum 3 ay yattı TC sonu 4 ile bitmesine rağmen dün banada yatmadı şuan baktım hala yok yatmamış
Zeynepgkc prenses3509 ay inşallah 🙏 size yatınca haber verir misiniz rica etsem ona göre yatmazsa iş yerini arayım ☺️🙏
prenses3509 Bgmkr evet yararlanabılıyorsunuz bende gec başvuru yaptim toplu olarak yatırdılar ücretimi