Zeynepgkc AlyaaSrmrt merhabalar üzerinden çok geçmiş ama bende nakdi destek ücreti alacaktım da saat 12 olmasına rağmen yatmadı sizin saat kaçta yattı acaba ?
nagismail nakdi ücret desteginden bahsediyorsunuz sanirim. dün basladi yatmaya tc son haneye göre bugün bitecek diye biliyorum bana dün yatti
AlyaaSrmrt nagismail evet geçen ay sabah yatmıştı hemen. Bu saat oldu yatmadı benmde günüm bugün ama bakalım akşama kadar yatar inşallah
AlyaaSrmrt 12072011 biliyorum teşekkür ederimde. Hani Geçen ay alıp bu ay alan var mı diye merak ettim. Geçen ay aldım çünkü
AlyaaSrmrt Uygrtn doğum iznindeyseniz alamazsınız. Doğum izniniz bitip izne devam ederseniz o şekilde alabiliyorsunuz muhasebe bildiriyor
12072011 AlyaaSrmrt canım ben kısa ödenekten yararlandım ama arkadaşlarımın bir kaçı ücretsiz izinden yararlanıyor ordan biliyorum
Singlemom Zeynepgkc ben kısa çalışma Ödeneğinden yararlanmıştım şimdi ücretsize çıkardılar yatar mı acaba bilmem size bile yatmamış daha
Didemkanarya37 prenses3509 bende şu an 6 ay ücretsiz izindeyim işsizlik odeneginden çıkmış iş yerim ama yine de faydalanabiliyor muyum