Tosdikannesi Tosdikannesi ben de onunuzdeki hafta kontrole goturecegim bi kalbinde üfürüm duymustu bi doktor gercekmik payini arastiracagiz o zaman soracagim
Tosdikannesi Tosdikannesi borde bizim tek problemimiz bu degil forumda post actom kkmse yardimci olmadi kizim 20 gunluk oldugindan beri kendiliginden kaka yapamiyor bu bizi cok yipratti huysuzlaniyor haliyle ikiniyor fitik gibi oldu karni
Cesurbebek Tosdikannesi yaaa benim bebeğimde fıtık ama kakasını yapıyor neden yapamıyor bellimi sebebi
Tosdikannesi Cesurbebek cozemedik tam olark sebebini her doktrr zeytin yagi ver diyor ama cozum olmadi bi turlu pzts yin bi doktra gidecegiz bakalinm
Cesurbebek Tosdikannesi yaaa benım bebeğim de erken doğdu 35+2 hemde 2 kilo ve şuan 5 kilo 3 aylık olsun rabbim büyük sağlıklı olsunda ve doktor iyi dedi
birkediannesi tubikk44 canımm benim bebeğimde aynı kiloda 3 aylık valla aynı gidiyoruz seninle anne sütü mü alıyor kaç kilo doğdu
birkediannesi tubikk44 bizizmde süt ürünlerine alerjimiz var doktorum mamaya gerek duymadı ben diyet yapıyorum umarım toparlarız kısa zamanda 🙏🏻 allahım çocuklarımıza sağlık versin🙏🏻🤍