İsiliğe benziyor ama baya ilerlemiş gibi canım aynı durumdan dolayı bende bebeğimi bugün doktora götürdüm ilaç ve merhem verdiniz kadar ilerlememişti bizimki Daha öncesinde sağlık ocağındaki hemşireye resmini atıp akıl istemiştim oda isilik olduğunu söyleyip ilaç kullanmamı Önermişti
hastaneye gidemeyecek durumda isen sağlık Ocağı hemşiresinden yardım alabilirsin canım. Yavrum kıyamam nasıl zorluk çekiyordur ılık su ile günde iki üç defa yıka canım