Pinkbery aslında çok ince doğdugunda boyleydi iltihaplı şeyler vardı dr sordum normal yeni doğanlarda olabilir dedi fakat sonrasında çoğaldı bende anlamadım her iki günde bir duş aldiriylrim fakat göbek bağı yerinde kanama var kuru tutmam lazım onun için 3 gündür duş aldırmadım ama sürekli siliyorum en iyisi yarın önemleri mi alıp hastaneye götürmek