Mom62636362 Zeynep_adem58 kürtajdan sonra adet hiçbir zaman düzelmiyor, benim bir buçuk sene geçmesine rağmen hep düzensiz geldi. İlk adetimi 28 gün sonra olmuştum ama sizinkisi de anormal değil, biraz daha bekleyin canım
Zeynep_adem58 Deletedmom304 cok sukur bnimde 4 kaybim var olana uzulmek bisey ifade etmiyor malesef hayirlisi boyleymis blkide kizun olsaydi sana oyle seyler yasaticaktiki keske dogmasaydi dicektin blki kim bilir Rabbim senin icin neyi dusunduki nasip etmedi bilemezsin aslan parcan olmus masallah bnimde oglum var Rabbim ileriki donemlerde kizda nasip etsin ikimizde insallah❤
Deletedmom304 Zeynep_adem58 Çok sagol canim Allah bebeğini korusun seninde.ister kendi istekle kurtaj olsun istersede isteksiz olsun.kayb olunca insan baya strese girer.aci yasar.etkisinden çikamiyor