cge_14_2020 ilki dış gebelikti. Rahim filmi çektiler. Sonra hamile kaldım kalbi durdu ve istediğim için genetik testler vs yapıldı, pıhtılaşma sorunum varmış. 3. Gebeliğimde iğne kullandık yine kalbi durdu, histeroskopi yaptılar rahminde darlık varmış T rahim olarak geçiyor. Rahim filmine bakan doktor fark etmemiş bunu. Yine hamile kaldım ve yine kan sulandırıcı iğne ve crinone jel kullandım ama yine kalbi durdu. En son tüp bebek tedavisi yaptırmak için gittik bir doktora bana dedi ki kortizon deneyelim yine aynısı olursa embriyoları tahlile gönderir sağlam olanını naklederiz dedi ve ben hamile kalmak istediğim ay kortizon ve coraspirin kullanmaya başladım. Kendime yeni bir doktor buldum ve onayladı kortizonu. Tabi öncesi bir rahim filmi daha çekilip rahmin kontrol edildi. İlk 20 hafta iğne coraspirin ve kortizonla devam ettik. Kortizonu 12. Haftada bırakmam gerekiyordu ama korkudan bırakmadım sadece dozu azalttım. Bu sefer şükür dünyaya geldi meleğim ama o 39 hafta her hafta kontrole gittim ve her defasında yüreğim ağzımda gittim.