Dilan_lorin Uykuyu sevmeyen biriydim, zor uyurdum, geç yatardım, az uykuyla günü rahat geçirirdim vs. 4.ay atağımız başladı başlayalı uykuya hasretim ve o eski uyuyamayan ben gitti, başını koyduğu gibi uyuyan yeni ben geldi 🤦🏻♀️ Bir yorgunluk eşiğini aşınca insan uyuyor sanırım. Bu da annenin uyku eğitimi 💤