Benim oğlum 4 aylıkken öylesine konuşurken gülmeye başladı.bakma bana neden bakıyorsun falan dedim bir baktım kahkahalar atıyor😂maşaAllah.şimdi 9 aylık gülerek ne söylesem gülüyor.hatta konuşmadan yüz kaş hareketleri yapıyorum,başka yöne bakıb anide ona taraf bakıyorum yada yavaş yavaş ona bakıyorum oyun olduğunu anlayıb gülüyor.1,5 ay çok erken.o şimdi uykusunda gülüyordur tatlı tatlı🤤❤️❤️