kaansmom xiaomi kamera kullanıyorum inanılmaz memnunum ses algısı çokçok iyi öncelikle ben mutfakta bişey dopruyorum mesela yanımda kamera açık kendi bıçak sesimi çok net duyuyorum o derece diyebilirim görüntüde çok iyi doğduğundab beri kullanıyoruz gündğzde sürekli uyandımı uyanmadımı yanına gitme derdi olmuto şimdi 6bucuk aylık özellikle çok döndüğü için döndüğünü falan görebilirsin sesle bu iş olmaz