kaansmom Kesinlikle kameralı olan , internete bağlı olmayan çünkü internet bağlantılı olan sıkıntılı , hatlara girilebiliyor . V tech BM 4500 kullanıyorum , hem telsiz hem kamera . Aşırı memnunum , harika bir ürün . E- bebekten almıştım , tamamen yorumlara bakarak almıştım . Yorumların hepsi de olumluydu . Ve kesinlikle pişman olmadım , iyi ki de almışım diyorum. Görüntü kalite süper , 5 adet ninni var , gece modu güzel , zoom var. Kameradan önce sürekli bebeğime bakmaya giderdim , kameradan sonra hiç gerek kalmadı . Kamerayı yanıma alıyorum , işlerimi halledebiliyorum , keyif yapabiliyorum , hatta banyoya bile girdim ☺️ İndirimdeyken aldım 550 TL ye, şimdiki fiyatı 719 ya da 799 olmalı , indirimleri takip edip almanızı tavsiye ederim . Ayrıca motorola nın bir ürünü vardı , ikisi arasında kararsız kalmıştım , motorolanın fiyatı , benim aldığımdan 2 kat fazlaydı ve hiç gerek yok o kadar yüksek para vermenin . Alırsanız diye hayırlı olsun şimdiden ☺️