Aysen58 ktnzehra49 2. Ay aşısını dün yaptirdim evet ateşlendi calpol verdim 4 saat sonra azıcık daha verdim çok zorlamadi beni ama ateşi hala var ve doğru uyumadı şimdide yarım fitil verdim çok korkutmayin gözünüzü ateşi filan olsa da bir şekilde atlatiliyor
ktnzehra49 Aysen58 sabah 10 da vuruldu aşısı çok şükür şuan bişeyi yok keyfi yerinde şimdi bi parol vericem inşallah ateşi olmadan atlatırız
Caculle Aysen58 uyku düzeni bozulabilir kısa süreli ağlama krizlerine girebilir korkmayın dediler. Aksine uyku yaptı. Calpol uyku yapıyor olabilir ama
Pelo_00 Caculle hepatit b aşısının hamileyken ya da sonrasında yapıldığını duymadım hiç tetanoz yapılıyor diye biliyorum. 2.ay aşısı bizde ateş yamadı ama ne olur ne olmaz calpol almıştık sağlık ocağındanda ateşi çıkarsa verin demişlerdi.
Caculle Nuryalcndag hepatit b canım tetanoz değil yapılması gereken tarihleri söylemişlerdi kaydetmiştim ben de. 3. Doz herkesin 2. Ay aşılarına denk geliyo sorun olmuyor dedi güvendim yaptırdım ben de
Caculle Hamzam belki ilk doz tarihinden dolayı 3. Aya denk geliyordur.benim doğumdan sonra 2. Ay yapıldı bugün
Hamzam Caculle bana veridgi tarihe göre 2. Ayda olması lazımdı,sonra kendisi değiştirdi,ben takip ediyorum dedi bilemiyorum,o ara korona idim ben belki o yüzden erteledi,söylemedi.
Pelo_00 Caculle bana yapılmadı öyle bir şey sadece tetanoz yapıldı hatta bugün üçüncü dozunu yaptırdım. Hiç duymamıştım hepatit b yapıldığını.
Caculle Nuryalcndag sağlık ocağından arayıp aşı için kendileri çağırmışlardı ben de bilmiyordum yoksa. Zorunluluğu yok herhalde herkese yapılmadığına göre
Omerim01 Caculle bebegim beni emmiyor mamasini yapip gotureyim bende o zaman oncesinde de yarim olcek carpol vereyim cok tesekkurler canim cevabin icin