Caculle hepatit değildir o canım tetanozdur ve onun öyle zorunlu bir tarihi yok yani istediğin zaman yaptır,hatta ben ilk gebeligimde 2 doz yaptirdim şimdi üzerinden 1.5 sene geçti şimdi yeniden hamileyim 3.dozu yeni yaptırdım,4. Dozu da başka bir hamilelikte yaptır dedi doktor mesela, sorduğuna göre emziriyorsun o yüzden ben olsam bebeğimin aşısından bir süre geçtikten sonra yaptırırım yani en az 10 gün felan bu benim tercihim tabiki,2 ay aşılarının içinde bebek için karma aşı var onun içinde bebek için de tetanoz var diye biliyorum ,hem sen hem kendisi ağır olmaz mı ki 🤷♀️ birde 2 ay aşıları bizde ateş yapmamışti olacak diye bir kesinlik yok bize 4.ay aşıları ateş yapmıştı