emine_seker size bir sürü şey yazardım ama neyse, uzatmak istemiyorum. Kimse sizin anneliğinize bişey demedi,yazınızı yanlış anlamış olabilirim bunun da sorumlusu sizsiniz, başlığınız yanlış anlaşılmaya müsait. Yanlış anlasam bile ben gayet düzgün bir yorum yaptım yardımcı olabilmek için. Ama siz ısrarla kendinizi savunmaya ve bana saldırmaya devam ediyorsunuz. Konuyu benim egoma kadar getirdiniz, teşekkür etmek nezaket gereği bir davranıştır ego tatmin etme aracı değildir. Kaldı ki benim sizin teşekkürünüzle tatmin olacak bir egom yok çok şükür. Tanımadığınız insanlar hakkında bu kadar kolay hüküm vermeyin lütfen. Ve biraz sakin olun, burası sadece sosyal bir platform. Buraya post açıyorsanız gelecek olumlu ya da olumsuz yorumlara da açık olmanız gerekiyor. Ben yine de kendi adıma yanlış anladığım için özür dilerim.insanlık bende kalsın. İyi geceler.