emine_seker 15 aylık kızım ben bir gün içinde yaptıklarımızı anlatayım belki fikir olur size de🎈İstanbulda yaşıyorum.Kahvaltı sonrası kitap okuma,kart bakma.Kitaplarımız çok öneri isterseniz pedagog onaylı çok dikkat çekiyor iyi oyalanıyoruz.Sonra birlikte müzik açıp oynuyoruz.Hergün mutlaka bir saat dışardayız.Parkta oynuyoruz,kedilere,kuşlara bakıyoruz.Kendi başına bırakıyorum ne yapmak istiyorsa izliyorum.Sitemizin parkı sakin oluyor.Sonra eve geliyoruz temizlenip ben ortalığı toplarken kızımda önümde arkamda dolanıyor ama sürekli konuşma şarkı söyleme modundayım.Öğle uykusundan uyanınca oyuncakları bulmak,kule yapma,sulu oyunlar balık tutma,boyama karalama,saklambaç,top,yakalama oynuyoruz.Sonra babamız geliyor yarım saat 40 dakika da babamızla dışarı çıkıyorlar.Ben o arada yemek yapıyorum.Benim kızım asla tek oynamaz.Hep ben yada babası.Bazen çok yoruluyoruz ama yapacak birşey yok büyüyecekler.Kendinize vakit ayırın bir kahve bir çay için tek basınıza biraz yenilenince iyi geliyor🧚♀️