Mineoksuzz Yaşadım hala yaşıyorum. Çok zor bir süreç. Bende belirti olarak sürekli ağlama ,bebeğe birşey olacak korkusu, bebeğe bakamama, besleyememe,sürekli uyuma isteği,parmak ucuna kadar agri, aşırı unutkanlık, konsantrasyon bozukluğu, ve en kötüsü panikatak. Şiddetli kalp çarpıntısı , sürekli acildeydim:( kalp grafisi tahliller vs vs . delirdim mı acaba düşüncesi,ölüm korkusu, bana birşey olursa bebeğime kim bakacak diye sürekli düşünme. Bebeği herkesten kıskanma, söylenen herşeyi ölüme bağlama. Kendine zarar verme düşüncesi ,aklıma ilk gelenler bunlar. Ben doğumdan bir ay sonra kendimi iyi hisettmemeye basladim. Sonunda psikiyatri ye gitmem gerektiğini söylediler gittim. İlaç kullanıyorum . Eskiye oranla daha iyiyim. Ama ilaç çok sersem yapıyor.