Tostosmemosum Merhaba hanımlar ; oğlum 32hafta 5gunluk doğdu. Şuan 5 ay 24 günlük sağlık ocağında ebe baş çevresi ni ölçtü 43cm çıktı. Ebe baş çevresi nin fazla büyük olduğunu söyledi. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?
Cananne1 Tostosmemosum benim oğlum 3 aylık geçen ay 38 cm demişti bu ay 40.5, gayet normal dedi. Sizinki de normal aslinda bir de ölçen kişiye göre değişiyor sanırım olctugu yer yani, doktorumuz ben kendi ölçüme bakarım demişti, yanlış da olcebiliyorlar demek ki
idil1990 Tostosmemosum bende merak ettim sizinkine buyuk dien bize nie demedi 6 ay 18 gunluk ve 45 bizimkide buyuk koca kafali hatta ama genetikte olabilir hic takilmadim sende takilma genetiktir 🌿
Tostosmemosum Cinarrr 2 ay önceki baş çevresi 40 cm miş çok hızlı büyüdüğü söyledi pandemi den dolayı normal doktoru na muayenesi de yok şaşırdık özelde ki gittiğimiz doktorlar bu konuda hiç bir şey söylemedi herseyin normal olduğunu söyleyip durdu en son burda buldum kendimi 🤷
demirboy Tostosmemosum yine de kendi çocuk dr una gittiğinizde sorun aklınızda kalmasın. dediğim gibi 6 ayda 11,5 büyüdü bir de şimdi persentile baktım baş 32 cm doğan bebek 6 ayda 41 gösteriyor. Gerçi hep %3 lük persentilde olucak diye bir şey yok.büyüme hızı hızlı olabilir farkı kapatmıştır. Bebeğinizin doğum kilosu boyu kaçtı şu an kaç peki
Aymiraaa Cananne1 oğlunuz 4 aylık ve baş çevresi 40.5 mu ? Benim kızımında öyle tam 4 aylık kontrolünde 40,5 çıktı ve bana küçük kalmış kafası dediler korktum size bişey dedilermi acaba
Tostosmemosum demirboy Doğum kilosu 2.60gr di son ölçümde 7 kiloydu bu arada 2 aydır mama reddi yaşadık 2 ayda sadece 200 Gr aldi
Tostosmemosum idil1990 genetik olabilir esiminde kafası büyük biraz takılmamak yapabilsem keşke canım
Zehra1994 Tostosmemosum benim bebeğim 3 aylık 42 cm ve ebemiz çok iyi dedi. Neye göre bu Allah aşkına
demirboy Tostosmemosum 2060 doğdu ise gayet de toparlamış vücut ile orantılı olarak büyümüş olabilir. Birde netten bakın baş çevresi büyüme hızı diye ilk 6 ay hızlı büyüyor 1/1,5 gibi sonra düşüyormuş galiba. Tam hatırlamıyorum ay ay bakmıştım ben. Normaldir bence sizinkisi de @
Tostosmemosum demirboy biz baktık nete göre gayet normal kilo almayıp baş çevresinin büyümesi belkide hemşire yi korkuttu bende şaşkınım
idil1990 Tostosmemosum benimde kocamin buyuk resmen adam koca kafali 😂 insallah kafasi sana cekmez nasil dogururum diyordum ona cekti 😂🌱
Kalbim-30 Tostosmemosum benim bebeğimin de persentilin üstünde gidiyor baş çevresi iki doktora gittik bi sorun görülmedi hem ilk aylarda 2-2.5 cm büyüyebilirmiş baş çevresi ben de çok yedim bitirdim kendimi hala emin değilim ama senin rakamlar normal geldi bana
Cananne1 Aymiraaa üç aylık, normal dediler ama küçük dese de çok sıkıntı yapmam, hamileliğimde gelişim geriliği var kafası küçük vs dediler normal doğdu, o kadar stres yapmıştım ki, kaldı ki benim de kafam küçükmus bebekken.