Demetbulut Bilenmom oglum 6 aylik 4. Aydan beri dusa kabinin icine havlu serip oturuyorum kucagimda yikiyotum havluya sarip cikartiyotum
Ilbilge Bilenmom canım kucağına havlu ser banyoda kayma ihtimali azalır bende banyoda kucağımda yıkıyorum ve bir kolunu asla bırakmıyorum. Kovayıda yanımıza alıyorum suyu kovadan maşrapa ile döküyorum.
Demetbulut Ilbilge aynen bagdas kurup oturunca ortaya oturtuyotum yikayabildigimi bu sekilde yikiyitum sonra kaldirip yere bastiriyorum sonra yikiyorum her yerini duruluyorum hem kolay oluyor hemde kimseye ihtiyac olmuyo istedigim zaman yıkayabiliyorum
Sevgilimmm Bilenmom biz de aynı yikiyoruz. Her gün küvet odanın ortasına gelir yıkanır kaldırılır 😏 biraz ayakta durana kadar kendini biraz bilene kadar böyle devam edecek .
Gizemensar Bilenmom bazen kuvvetinde bazende elimde kicagimda yıkıyorum oyle yıkanması sa cok guzel.oluyor kucak kucağa ama cok dikkat etmek.lazim allah korusun koyarız diyede korkuuorum
Bilenmom Gizemensar kucakta yıkanacaksa dedikleri gibi yere havlu serip oturursak bebeğide bacağımızın arasinda oturtursak hem onunda altında havlu olur hemde bacaklarimizla destekleriz sağa sola düşmezler. Diğer türlü ayakta yıkamak tehlikeli allah muhafaza ayağımız kayabilir garantiye almak lazım.
Hilponcik Bilenmom çok ara dönem valla kendi otursa oturamıyor kucakta zor oluyor iki aya normale döneriz galiba😅
Seyda17 Bilenmom bende aynıyım salonda yıkıyorum bide bebeğim artık fileye ağır geliyor file kopcak diye korkuyorum kaç kiloya kadar taşıdığı da yazmıyor
Bilenmom Suyu kovada salona getirmek kolayda yikadiktan sonra kuvvette banyoya taşımak zor, döke döke parkem kabardı halım ıslanmaktan sarardı resmen🤣
Seda_123 Bilenmom 6 aylık olmak üzere kızım duşakabine sokuyorum 15 gündür orda yıkıyorum yatırıyorum yere daha rahat oluyor