Bilenmom 5 aylık olana kadar banyo tezgahının üstünde kendi küvetinde yıkadım, çok rahattım. 6 aydan sonra oturduğu için ayağa kalkma, küvet dışına sarkma vs denemelerine başladığı için banyoda yerde yine küvetinde yıkadım. Bu sürede banyoda ikimiz yıkanalım diye bir denemem oldu ama kızım aşırı hareketli olduğu için yerinde durmadı, bir kaza yaşamayalım diye vazgeçtim. 8 aydan sonra klozet için aldığım basamak tam onun için tabure boyunda olduğunu farkettim. Banyoda kovasını dolduruyorum, içine kendi renkli minik toplarını atıyorum, basamağı kovanın önüne koyup kızımı üstüne oturtuyorum, o toplarla ve azıcık açık bıraktığım akan suyla heyecanla oynarken çocuk yıkar gibi bebeğimi yıkıyorum. Bu şekilde ikimizde çokkkk mutluyuz 😍 tabi senin durumun farklı evin küçükmüş, bebeğin küveti sizin duşa yada küvete sığmıyor mu? Sığıyorsa önce denerdim. Veya mutfakta yıkamayı da deneyebilirdim. Küveti yere koyar, mutfak lavabosunda kovasını doldurur, hemen yere koyar orada yıkardım. Küveti de babası gelince boşaltsın bir zahmet. Yada bebeğinle direk duşa girip ilk günlerde elinden kaymasın diye altına bir şey serip öyle deneyebilirsin. En olmadı nenem usulü duşa sığan bir leğen alıp, küvetin köpüğünü altına serip içine oturtabilirsin 😍😊 demokrasi de çözüm bitmez, anayız biz gerektiğinde her türlü şekle gireriz 💕