Deletedmom388 Gzlky Gittigidiyordan aldım ben tavsiye üzerine,setay mobilya diye bir mağazadan.Memnun kaldım🙏🏻
Mom0870 Gzlky valla çok tırmanıyorlar canım yeğenim montessorinin koluna çıkıp atlıyor park yatakta da ayağa kalkıp denemeler yapıyordu 🤷🏻♀️ Bende şuan büyüyen beşik aldım ama hareketlenince ne olur bilmiyorum
Glsmebrar Gzlky cetmen den aldık canım 1600 çatılı 1036 çatisizdi yatakla beraber 1600 aldık taksitle catisiz aldım ayrıca ilerde istersen oda takımı bile var iki yıl garanti 8 yıl ise parca garantisi var herşeyi anlattım galiba 😅
Glsmebrar Gzlky yan taraflarına da beşik korumalığını aldım iki tane bağladım gayet güzel oldu düşme riski yok olsa bile alçak olduğu için sıkıntı yok bugün kızıma yer gösteriyordjm kendisi çıksın diye alttan😆