Gzlky Kızlar oglum 1 yaşına girecek nasıl yatak almalıyım beşik mi büyüyen beşik mi karar veremiyorum lütfen yardım içi geniş olan hangisi
elizinannesi-19 Gzlky ben büyüyebilen beşik aldım. İçi de geniş. Yayıla yayıla yatıyor valla 😂oh mis 😁
Deletedmom318 Gzlky Ben park beşik kullandım 1 yaşına dek sonra Montessori yatağa geçtik. İçinde çok rahat döne döne yatıyor ölçüleri 90×200 uzun yıllar kullanılır diye düşündüm. Bakmak isterseniz caploonba Pink house modeli. Merdiveni var 2 tane kolayca kendi inip çıkabiliyor.
Mom0870 Gzlky büyüyen beşik aldım ben uzun vadede kullanışlı olur diye düşünüyorum park yataklar da güzel oluyor ama Joie markayı beğeniyorum özellikle 🌼
Gzlky elizinannesi-19 onu ne zamana kadar yatar canım benimde dönmek istiyor küçük vardı kullanmıyorum artık
elizinannesi-19 Gzlky 16-17 yaşına kadar kullanabilir. Boyu çok uzun olmazsa 😂 şuan 70*130 büyük hali 180 e kadar.
Mom0870 Gzlky valla çok tırmanıyorlar canım yeğenim montessorinin koluna çıkıp atlıyor park yatakta da ayağa kalkıp denemeler yapıyordu 🤷🏻♀️ Bende şuan büyüyen beşik aldım ama hareketlenince ne olur bilmiyorum
elizinannesi-19 Gzlky içinde rahatça dönüyor ama daha da rahat olmasını istiyorsanız montessori alabilirsiniz. Onlar baya geniş oluyorlar. Ölçü verip istediğiniz genişlikte yaptırabilirsiniz. Ama ilerde kullanılabilir mi onu bilmiyorum 🤷🏼♀️
Deletedmom388 Gzlky Arkadaşım büyüyen beşik kullanıyordu hiç memnun değildi o yüzden ben de tercih etmedim,montessori aldım.Geniş geniş yatıyor.90×190 iç yatak ölçüsü,iyi ki de almışım,tavsiye ederim👍🏻🌸
Glsmebrar Gzlky Montessori aldım baya genis ve evlenince ye kadar yatar alahin izni ile fiyat olarak gayet uygun
Glsmebrar Gzlky cetmen den aldık canım 1600 çatılı 1036 çatisizdi yatakla beraber 1600 aldık taksitle catisiz aldım ayrıca ilerde istersen oda takımı bile var iki yıl garanti 8 yıl ise parca garantisi var herşeyi anlattım galiba 😅
Glsmebrar Gzlky yan taraflarına da beşik korumalığını aldım iki tane bağladım gayet güzel oldu düşme riski yok olsa bile alçak olduğu için sıkıntı yok bugün kızıma yer gösteriyordjm kendisi çıksın diye alttan😆