Merryyy benim bebeğim ilk önce emmek isteyip emerken kıvranıyordu idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendi doktorumuz ve gerçekten enfeksiyon çıktı . Daha sonra iki hafta sonra tekrar zorlanmaya başladı emerken zaten gazlı bi bebekti ama emmenin ortasında kramp giriyor gibi oluyordu bu sefer doktorumuz kakada tahlil istedi . Yani kakasını götürdük bi merkeze tahlil yaptılar öyle ortaya çıktı kuzum . Şimdi her emzirme öncesi damla kullanıyorum .