Bız dun gece rahattık gun boyu emdı normalde aksam 9 12 arası 3gundur meme almayıp bıberon alıyordu ama benım cozdugum hem gaz hrm uykusu aynı anda oldugunda memeyı ıstemedı gun hıc zorlamadım kakasını yaptı uyudu uyandı kı bu arada bence actı 4saat gecmıstı meme almayalı ama bekledım ıyıce acıksın dıye 6saat oldu baktım aranıyor hemen memeyı verdım sukur aglamadı emdı uyudu daha cok kucuk nasıl o kadar uzun sure meme almadan ac ac durdu anlamıyorum alısmısım 2saatte bır emmesıne ama artık 5 6saatı bulduruyor resmen ama gun ıcınde 2saattede memeyı aldıgı oldu.. Kısa ozetı artık zorlamıcam 2saatte bır alsın dıye memeyı almıyorsa beklıcem gazı varsada yoksada sırtını sıvazlayıp gak yaptırıcam.. Ama bence atak haftasıydı bakalım bu hafta anlarız atakmıydı neydı dıye