Bizimde hiç bir sorun olmadı maşallah yan etkiler var tabiki ağlıyor ishal de oluyor ama bir hafta çekersiniz en fazla hasta olmasından daha iyidir menenjit asilarinida unutmayın dokuz aydan sonra iki doz şeklinde oluyor oda sağlık ocakları söylemiyor oda aynı fiyat