Merhaba güzel anneler bebeklerinize rota virüs (zehirli ishal) aşısı yaptırdınız mı ve ya yaptırmayı düşünüyomusunuz? Özel bi aşı takibini yapan hemşire 2 doz yapalım dedi eczaneye sordum 310 liraya geliyo dedi ağızdan damla halinde verilen bi aşı kararsız kaldım 🤔