Busrataberk burcuaykut peki Doğum öncesini muhasebeciye söyleyip onaylatmıştım Doğum sonrası da dün sona erdi tekrar onaylaması gerekiyomu çünkü çıkışımı vericem Pazartesi günü
burcuaykut Busrataberk evet işyerinizin rapor bitimini sgk ya bildirmesi gerekiyor ondan sonra raporunuz bildiriliyor muhasebecinizle görüşmeniz gerekli