yildirimfamily snr e devlette banka hesabim kayitli oldugu icin banka hesabima yatiyor direk. Kayitlii olmayanlarin sanirim ptt yatiyor ama tam emin degilim canm.
Semra46 Busrataberk [bilinmeyen] Busrataberk devlette çalışıyorum sadece ptt den 300tl aldım rapor parası almadım
Busrataberk Semra46 devlette çalışanların başka hakları oluyo zannedersem internetten araştırın isterseniz
Selo DilekB_ hangi belediye acaba baglı bulundugun belediyemi büyükşehirmi süresi varmı kızım dört aylık
Gokceperi Kızlr kafam cok karıstı bana analık die odeme yapılmış biri 400 kusu diğeri 500 kusur 10 gun olarak yatrmıslar paraları ben anlamadım bole parça parçamı alcam acaba odemelerimi..
burcuaykut Busrataberk doğum öncesinde 2000 tl aldım doğum sonrasında 8000 tl aldım emzirme ve çocuk parasını doğum yaptıktan hemen sonra aldım
Ricitos Ekimde doğum yaptım emzirme 149 lira analık 300 lira aldım aralık ayında. Bu herkes için aynı, çalışan çalışmayan tüm anneler alıyor. Bir de çalıştığım için doğum öncesi ve sonrası doğum ödeneği alacağım henuz yatmadı işbaşı yapmama rağmen. Buarada bankacıyım, ücretli iznimde maaşımı almaya devam ettm. Kurum mağdur olmamamız için maaşımızı ödüyor ama doğum öncesi ve sonrası 2 parça halinde yatacak doğum ödeneğini kurumuma getirmem isteniyor. Sorun şu ki; benim kurumdan aldığım 4 aylık net maaşım devletin bana yatıracağı tutardan az. Aradaki fark ne olacak ? Çalıştığım kurum hepsini bana getir diyor.. böyle bi durum yaşayan var mı ?
Busrataberk burcuaykut peki Doğum öncesini muhasebeciye söyleyip onaylatmıştım Doğum sonrası da dün sona erdi tekrar onaylaması gerekiyomu çünkü çıkışımı vericem Pazartesi günü