yyytsen ikizlerimden biri aynı söylediğiniz gibiydi herkese kahkaha bana bi tebessüm oda ayıp olmasın bari der gibi sinir oluyordum neden böyle diye 8-8.5 aydan sonra (şuan 9 ay 8günlükler) sadece benim uyutmamı ister sadece ben yemek yedirince yer odadan çıkınca yada beni göremeyince kıyameti koparır meğerse ben bağ kuramadık mı diye üzülürken aslında kuruluyormuş biraz daha büyüyüp aklı ermeye başlayınca sizde farkı görüceksiniz siz şuan güldürmek için tüm şebekliklere devam edin hafızaya atıyorlar☺️