Merhaba belki böyle bir post vardır bir sürü ama inanın okumak zor geldi, bende kendim sizlere deneyimlerinizi sormak isterim. Aslında bu 2. Bebeğim fakat sanki ilk kez anne olmuşum gibi yoğun duygular yaşamaktayım. 5 aylık oğlum şu an, ama sanki bana uzak sevmiyor, sadece ihtiyaçlarını giderirken bana ihtiyacı var gibi hissediyorum. Odadan çıktığımda pek yokluğumu anlamıyor gibi, hele elinde bir şey varsa belki saatlerce beni aramayabilir 🤦🏼♀️😢 e tabi ben ilk kez böyle bir şey yaşadığım icin çok zoruma gidiyor, babaya gelince kahkahalı gülücükler bense kendimi yırtsam tebessümden öteye gitmiyor o gülmesi, aramızdaki bağda bir problem olabilir mi acaba, yaşayan anneler tecrübelerinizi paylaşır mısınız?