Dnzgkce moralinizi hiiç bozmayın. Ben de 84le kaldım. 99la girdim. Şimdi 85im. Hedefim çok uzaklarda🤪
ekmeği çıkarın hayatınızdan yerine ceviz koyun. Akşam yemeğinde ızgara tavuk vs yapın çok doyurucu oluyor. Mutlaka 6 da yemeği kesin. Çiğnemeli bişey yemeyin 6 dan sonra. Kendinize 3 öğün belirleyin onun dışında aralarda da bişey tüketmeyin. Böyle böyle gidexek inşallah 34 kilo vermişsinz sonuçta doğum öncesi hiç az değil🙊