13 aylık kızım var ama doğum yaptıktan sonra eriyen annelerden olmadım aldımda aldım artık aynadaki kadını taniyamiyordum kızımla fotolarım azaldı çünkü çirkin çıkıyordum. Esimde hep sikayetciydi. Bir sabah kalktım yeter artık dedim bu ben değilim ve diyet+spora başladım 14 gün oldu aynaya daha çok bakar oldum. Daha yolum uzun ama sonuçta yola çıktım diye mutluyum. Benim gibi olan var mı? Kilo vermek icin neler yapiyorsunuz?