Btlylmz bende çok güldüm sürekli gözümün önünde ablaminkide öyle birtek emmek değil oynuyorda seviyor kafa atiyor ayaklarını üstüne uzatıp yatıyor daha neler neler ablam memesini kapatsa yerlere yatıp ağlıyor çok zor valla Allah yardımcın olsun ablam salya sümük ağlıyordu ucu hiç iyilesemedi ucunu eliyle çeviriyor sürekli ablam 2 yaşı dolsun diye bekledi şimdi bıraktırmayi deniyoruz hatta 15 gün oldu bıraktı sabır taşı denen biseyle aktarda satılıyor dedi ben doktora gittim bana ilaç verdi o ilaçta sütü acı yapıyormuş dene istersen dedi ilk zamanlar acı diye diye emdi sonra emmeyi bıraktı ama oynamaya devam çok zor süreçler emmeyi bıraktı ama oynamayı bırakmıyor nasıl olacak bilmiyorum çok zor Allah yardımcınız olsun 🤲