AslhanDivarc kaderdaşım 🙂 ne çektik bu gazdan biz ya benim de bebeğim çokça gazlı kolik bir bebek hergün aynı olmamakla birlikte kriz günlerimizde çok fena oluyoruz. Mesela bugün sabah 6’dan akşam 5’e kadar en fazla 1 saat uyumuştur o da ya ayakta ya kucakta. Yatağa yatırdığımız an kıyamet 😢 çok ıkınıyor sıkınıyor ne yapacağımı şaşırıyorum. Bugün kimyon çayı verdim çok az kalanını da ben içtim. Belki de akşam uyuması onun sayesinde olmuştur ya da bitkin düşmüşte olabilir ağlamaktan 😕 gaz damlası olarak sab simplex kullanıyoruz ama eh işte gibi diyebilirim faydası için. Doktor da bol bol masaj dedi sanırım yapacak pek birşeyimiz yok. Sinirlerim çok yıpranıyor bende ağlıyorum uykusuZluk ve yorgunluktan 😕 ama biliyorum ki geçecek bizde 29 günlüğüz