Metsil ile birlikte biogaia kullanıyoruz. Doktoruma özellikle sordum ‘biogaia gaz sancısı yapıyor sanırım, çocuğum ıkınıyor’ dedim. Doktor, biogaia ıkınma yapmaz, prebiyotik tir tek başına gaz problemini çözmez dedi. Yanında metsil ya da zinco damla kullanmam önerdi. Metsil den beri gayet rahatladım gaz konusunda. Ikınma da nerdeyse yok. Biogaia ya devam ediyorum. Ama gündüz uyumama mevzusu başka bi şey bence. Bu atak haftasında olabilir misiniz?