Kivircikgirl benim abimin çocuğu da 2.5 aylık 6.5 kilo sadece anne sütü alıyor. Kendisine söylemek istediğim farklıydı. Bu sözleriyle zayıf bebek annelerini nasıl üzüyor görsün istedim. Eleştiri sadece zayıf bebek annelerine olmamalı bunu anlamalıydı, burada zayıf bebek annelerini canını yakıp nispet yapanlardan bıktım. Biraz da onlar üzülsün yeter. Ayrıca 4 aylık 7 kg bebeğe zayıf diye mama veriyormuş bu bile isteye obez yapmaktır kusura bakmayın. Anne sütüyle isterse 10 kg olsun asla bir bebek obez olmaz…