melekustundag kardeşim üzülme benim kızım 12 aylıkken 8 kiloydu ağlardım yemezdi kendimi öldürürdüm istemeden ona da kötü davranırdım Başka çocukları görürdüm sinirlerim bozulurdu ama boş yere kendimi yerden yere vurmuşum birazcık sabret sadece öğün sayısını arttır yemiyor mu yemesin makarna ver sevdiği şeyleri ver mutlaka yemeklerini tereyağıyla yap mutlaka süt cicibebe karışımı yap kırmızı etini eksik etme köfte o kadar güzel bir şey ki yanına patates kızart kızartma sağlıklı olmasada kilo yapar omletinden pilavına yediği ekmeğe kadar hepsini tereyağlı yaparım ben kızım 2 yaşında 12 kilo 87 cm