Annesivekizi ben küçük kavanozlara yapıyordum 50 ml lik 50 mi anne sütünü kaynamıs suyun içerisinde el yakmayacak sıcaklığa getirip önceden prebiyotık mayayla mayaladıgım yogurt tan 1,5 çay kasıgı ekliyorum bır ıkı karıstırdak sonra agzını kapatıp kalınca sarıyorum ve 4 5 saat hıc ellemeden bekletiyorum sonrasında 1 gun dolapta hıc acmadan bekletiyorum ertesi gün yemeye hazır hıc te oyle sulu olmuyor yani