Beinm de uykuya sıkışınca mememle kavga edıyor resmen hele ki bir de gazı olsun hem kıvranıyo hem ıkınıyo hem mememe vuruyo🤣bıkacgundur asırı ıkınma yapıyor agzından gazını ıkınarak cıkartmaya çalışıyor,ıkınınca süt burnundan bile geldi😢ben dakıkalarca sıvazlıyorum ama cpgu zaman cıkmıyor,uykuya dalınca da ıkı dakkada uyanıyor gazı yuzunden 😪bebek arabasının tekerlerını ykıyoruz ewde arabayla gezıyoruz,,,oglenleri bazennbeşik yerine pusette uyutuyorum cunku orda daja rahat sankı,şimdi yine zorla uyuttuk ve pusette cok ılgınc