Minikfarecik Ben de daha dün sordum doktora çok normal olabilir bebeklerde dedi üstünde durmadı ama buradakileri okuyunca canım sıkıldı şimdi
Deletedmom348 Rabiameh Götürmek lazım canım bu zamanlarda eder bişey varsa bile tedavi ettiriliyormuş
Ssd Rabiameh iki aylıkken bizimkinde de oluyordu. Bacaklarında oluyordu daha çok. Çocuk nörolojiye gittik. B12 eksik çıktı. Aynı sebepten midir bilemem tabi. Bir süre daha izleyin. Devam ederse doktora görünün.