JaneAusten merhaba, bende hem vasospazm hem mantar başlangıcı oldu. emerken ağrı çekiyomusunuz? bebeğinizin salyası uzuyor mu? memenin kahverengi yerinin etrafında küçük küçük beyaz kabarıklıklar var mı? bunlar mantar belırtısı.
ben naptım?
öncelikle her emmeden sonra karbonatlı suyla sildim ılık suyla ama sakın soğuk su sürmeyin. vasospazma iyi gelmez. hemen peşine zeytinyağı sürdüm bolcaa ve gümüş kapağı bıraktım. bunu uzun süre devam ettim her emme sonrasında. çok şükür tamamen geçti. dayanılmaz bir ağrı o.
vasospazm da bebek emiyor ya hani meme ucunu sıkıştırıyo. damar sıkışıyo. meme ucu bi çıkıyo yassı ve bembeyaz. onun için de soğuk hava iyi değil. bebeğin agzından meme çıkar çıkmaz kenarda tuttuğum temiz mendili koydum uzerıne. sıcak su torbası yaptım. mendili altında beklettım emerken. emme bitince mendili sıcak dıcak alıp memeye koydum. 🥰🥰