Ate2020 merhaba
ben 50 gün önce doğum yaptım. Size başımdan geçenleri anlatayım belki yardımı olur.
Gümüş kapak kullandım hiiç yara olmadı. Başka bişey sürmedim bile. Bebeğim emiyordu bitince hoop kapağı takıyordum miss.
ta ki 15 gün sonra hassasiyet başlayana kadar.
önce hassasiyet başladı sonra devamında yara olmamasına rağmen inanılmaz bir acı sızı.
Göğsünüzün etrafına bakın kahve rengi kısma
küçük beyaz noktalar kızarıklık var mı?
o yapıyor çünkü. Mantar yapıyor kapak devamlı ıslak nemli tuttuğı için. Hem nemli hem karanlık. Mantarların en sevdiği.
çözümü basit her emdirmeden sonra ama her emdirmeden sonra karbonatlı suyla ıslatıp bir bezi silmek hafifçe.
peşinden ben zeytinyağı sürüyorum boolca
göğüs pedi koyup kapatıyorum.
benim göğüslerimde sızı ve ağrının bir diğer sebebi ise VASOSPAZM(umarım doğrı yazmısımdır) bebek memeyi emiyor, meme ucu agzından çıkınca beyazlaşmışsa şekli değişmişse bu vasospazm oluyor. Damarları buzuyo bebek kan birden gidiyor agzından cıkınca bu da agrı yapıyor.
bunun çözümü de memeden bebek agzını çekince sıcak bişey koyacaksınız hemen memeye ucuna. Ilık tutacaksınız yani. Karbonatlı su da ılık olsun mutlaka. Soğuk hava temas etmemeli memeye çünkü bebeğin agzı sıcak.
Bunları düzenli yaparsanız inşallah düzelir
ben artık bıraktım gümüş kapağı
ilk zamanlar işime yaradı evet ama mantar olana kadardı