Volmine evet benim eltim de doğma büyüme almanya doğumlu çocuğu oldu aynu şekilde aglasada bebek almıyor 1 haftalik o şekilde de yapmanın doğru olmadığı gerçek anne sevgisi şefkate muhrltac bebekler ileride hırçın oluyor varsın zor olsun en fazla 1 buçuk yaş sonrası kolaylaşıyor omeumuzden 1 buçuk yıl neler için feda ediyoruz evlat için çok mu boşverin bol bol sevip okşayın 🙄 uyku konusu çok şaibeli kalsada bazen yapıldak bisey kalmıyor