Volmine 15 aylık oluncaya kadar devam etti uyku problemimiz. Ne gece uyurdu ne de gündüz. Uykuyu sevmeyen gece geç uyuyan 2-3 gibi.. gece sabaha kadar milyon kez kalkan, sabah 7 den sonra dalan bir çocuk. Bende mutsuz asabi ve tahammülsüz bir anne olmuştum. 15 ayı doldurunca geçti tabi bu sürede 1 aylık tatile çıktık. Belki mekan değişikliği, belki kalabalık ve çocuklu ortam kızımı değiştirdi. İnşallah sizin benimki kadar uzun sürmez uyku problemi ☹️