ElifAlmila Ben uzun süre çıktığımda mutlaka araba oluyor. Arabada emziriyorum, biraz zorlanıyorum. Emzirme örtüsü alamamıştım mağazaya gidemediğim için. İnternetten sipariş verdim, onu da yanlış gönderdiler 🤦🏻♀️ Bir türlü örtü alamadım ama çözüm olacağını düşünüyorum.