2.5 aylık bebeğim.Ara sıra çıktık dışarı .emzirme önlüğü ile emzirdim .eşime bastan tuhaf geldi ama alıştı şimdi oda 😁kuytu köşe arayışına girdi önce, o sırada tabi cadım bastı yaygarayi. Aman emzir bari burda dedi .oturduğum yerde emzirdim sahilde🤭emzirme önlüğünü bulandan Allah razı olsun 🤣