Asilinannesiiiii Elfida-10 ben de yeni gelcem canım iste 4 yıl ordayız bakalım neler gorcez. Silopi’de tayinci hiç tandiginiz var mı canım ya ev bulamadık da
Eyllkra Asilinannesiiiii da Asilinannesiiiii Silopi de yaşıyoruz eşim polis Furkan apartman polise ev vermiyor ama yeni yapılan bı bina var kaloriferli Ağustos ayı gibi tamamlanacak dedi biz baktık küçük geldi vazgeçtik istersen oraya bakabilirsiniz işinize yarar
Asilinannesiiiii Eyllkra canım yeni yapılan binalara baktık aşırı küçüktü. LCW nin arkqsina yapılıyordu minnacık anca tek kişi kalır. Bulamadık bir türlü
Eyllkra Asilinannesiiiii evet lcw’nin oradaki binadan bahsetmiştim küçük baya. Onun yanında yine aynı kişinin binası var 3+1 isterseniz bir de ona bakın
Asilinannesiiiii Eyllkra oraya da baktık canım orda asansör yoktu sanırım. LCW nin arkasındaki minnacık yani çok çok küçük.
Egeoslem Asilinannesiiiii bizimde tayinimiz Şırnak merkeze çıktı bizde orda bulamadık ev lojmana başvurdunuz mu canım ?
Asilinannesiiiii Egeoslem ben de 2 sene önce merkezdeydik. Benim zamaarim çok zordu ama şu an çok değişmiş. Bize merkez dışı lojman olmuyor canım ilçede lojman hakkımız yok
Asilinannesiiiii Eyllkra o evin neyini beğenmemiştim hatırlamıyorum ama bakmistik da olmamıştı orası da
Bhilalay Tokilere bakabilirsiniz bende silopideyim. Cocuk doktoru olarak da devlet hastanesin de suat bey var. Onunla idare ediyoruz. Çok mükemmel değil ama günü kurtarıyor 🙄
Asilinannesiiiii Bhilalay tokiler maalesef kara borsa olmus:) keşke TOKİ olsa ama yine kendi aralarında devrediyorlar. Duyarsanız devrecek birini söyler misiniz bana
Bhilalay Asilinannesiiiii Tamam söylerim ben tugaydayım arkadaşım toki de sorarım ona. Haber alırsam burdan ulaşırım size 😊
Asilinannesiiiii Bhilalay çok iyi olur özellikle TOKİ. Valla Allah razı olsun bana bı ev bulursak çok iyi olacak :)