Asilinannesiiiii cizreden uzak dur😅
silopideki devlet hastanesinin doktorlarından memnundu benim bir arkadaşım, ben hiç göze alıp da götürmedim ama. Şu sıralar pandemi hastanesi olmuş galiba zaten.
kızıltepe’de cihanpol hastanesi var devrim beye götürüyorduk biz. Burda ondan da memnun olmayan var. Hastaneden memnun değildim ben daha çok, bebekten kan almayı beceremiyorlar.