Heey heey hey! 😄 Öncelikle bir sakin olun. Ben de 35 yaşındayım ve bebeğim 2 aylık. Evet zor değil çok çok zor ama imkansız değil 👍🏻 Ben de ilk 1 ay hepsini hissettim ama eşimle alakalı hiç kötü bir şey hissetmedim sizlerden farklı olarak. Saç boyamı hemen yenilettim, kaç bıyık aldırdım, ojelerimi eksik etmedim hala öyleyim. Kontrollü olmak şartıyla yemeğe de gidiyoruz, çay kahve içmeye de, yürüyüşe de. Kendinizi bırakmayın güzel bir duş alın tatlı bebeğinize babası bir 15 dk baksın hafif bir makyaj yapın ve biraz hava alın. Güzel şarkılar açın alın bebeğinizi kucağınıza dans edin 😄 Allah bize öyle güzel bir emanet verdi ki her dakika şükredin ve sadece bunun bile dünyanın en güzel mutluluk sebebi olduğunu unutmayın 🥰😍🧿 Hepinizi öptümmmm❤️